Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011

KAI H ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Ως γνωστόν σήμερα  υπήρξε διακοπή στην δρομολόγηση του πλοίου ΠΡΩΤΕΥΣ μία ημέρα μετά την Γενική Συνέλευση της Εταιρείας .

Πριν να ξεκινήσω την ανάρτηση μου και  προς αποκατάσταση της αλήθειας και να σταματήσει η παραπληροφόρηση από όποιον και όπου την καλλιεργεί  θα ήθελα να κάνω την εξής επισήμανση

Σε κάποια ιστοσελίδα αναφέρονται τα εξής ο Δήμαρχος αναφέρθηκε σε συγκεκριμένη κυρία απ’ την Αθήνα ή οποία όπως είπε παραπληροφορεί συστηματικά μέσα απ’ το ιστολόγιό της με ψευδή στοιχεία σχετικά με την ΑΝΕΣ. Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στο ύψος της οφειλής της ΑΝΕΣ προς τον ΟΛΠ που δεν είναι 500.000 Ευρώ, αλλά μόλις 80.000.
Δεν θα σχολιάσω ότι το θέμα της Γενικής Συνέλευσης της ΑΝΕΣ δεν ήταν το τι λέγεται στα ιστολόγια αλλά τι έφταιξε και η εταιρεία έφτασε σε αυτή την κατάσταση Όμως επειδή πρέπει να ξέρουμε ποιος παραπληροφορεί ποιόν και τι ρόλο παίζει ο καθένας  ο κ Δήμαρχος , θα πρέπει να αναφέρει επώνυμα την εν λόγω κυρία ώστε να μην υπάρχουν αμφιβολίες μιας και έχει ήδη καλλιεργηθεί η εντύπωση από πολλούς ότι ο ίδιος παραπληροφορεί τόσο τους δημότες όσο και τους συμμετέχοντες στην Γενική Συνέλευση με όσα πιο πάνω αναφέρει Επίσης να μας πει με στοιχεία που και πότε αναφέρθηκε το πιο πάνω ποσόν και αν δεν το γνωρίζει ο ίδιος να ρωτήσει αυτούς που του είπανε να μας αναφέρει που το διαβάσανε


Και πάμε στο θέμα του Πρωτέα


Η δρομολόγηση του πλοίου σταμάτησε γιατί έληξε ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ( ότι έχει να κάνει σχέση με το κουφάρι του πλοίου πάχος λαμαρίνας τον μηχανικό και σωστικό εξοπλισμού  κλπ  ) και πιστεύω ότι όχι μόνο έληξε η ισχύς του αλλά έληξε και η παράταση που του είχε δοθεί  όπως συνηθίζεται να δίνεται μέχρι την ανανέωση του .

Τα πιστοποιητικά του πλοίου ανανεώνονται ένα μήνα πριν την λήξη τους ώστε τυχόν προβλήματα λάθη και παραλήψεις να διορθωθούν πριν την λήξη του πιστοποιητικού ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στην  ομαλή λειτουργία του πλοίου.

Και ερωτώ στην χτεσινή σας Γενική Συνέλευση δεν γνωρίζατε  ότι υπήρχε θέμα λήξης πιστοποιητικού Ασφαλείας  και ότι δεν το είχατε ανανεώσει και αν ναι γιατί δεν το αναφέρατε ?

Και επειδή κατά την προσφιλή σας τακτική φταίνε άλλοι για ότι κακό συμβαίνει στην διαχείριση της εταιρείας εκ μέρους σας  θα ήθελα  να ενημερώσω ότι πάντα διενεργούνται έλεγχοι και επιθεωρήσεις από τα Κλιμάκια και από αναγνωρισμένους Οργανισμούς και Νηογνώμονες κατά εξουσιοδότηση της Αρχής και σας παρακαλώ  να απαντήσετε ευθέως  

Γιατί κύριοι δεν κάνατε πιο πριν τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να διασφαλίσετε την ομαλή λειτουργία της γραμμής;  Γιατί δεν  είχατε πάρει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις  εκ των προτέρων  ώστε να μην φτάσουμε στο σημείο που φτάσαμε σήμερα

Και αύριο που θα έρθει ο εξ  Ανατολών νηογνώμονας ( εννοώ τον Ρωσικό νηογνώμονα )  έχετε ελέγξει φροντίσει όλα τα υπό έλεγχο σημεία του Πιστοποιητικού ασφάλειας να είναι εντάξει ?

Γιατί δεν δίνονται πιστοποιήσεις χωρίς να γίνουν και οι απαραίτητοι έλεγχοι  πόσο μάλλον το Πιστοποιητικό Ασφαλείας.

Και αν μου πείτε ότι έχει γίνει ήδη ο έλεγχος τότε ακόμα χειρότερο γιατί αφήσατε να μην εκτελεστούν τα δρομολόγια επειδή στάθηκε εμπόδιο η έκδοση ενός πιστοποιητικού την οποία δεν φροντίσατε να έχετε ανά χείρας πριν από την εκτέλεση των δρομολογίων .

Και επειδή δεν μου αρέσει να μιλάω χωρίς στοιχεία και να παραπληροφορώ ας δούμε τι αναφέρει ο Κώδικας Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου   

Άρθρο 33 -  Χρόνος επιθεωρήσεων και διάρκεια πιστοποιητικών

Η παρ. 3 τίθεται όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 άρθρου ενδέκατου Ν. 1757/1988 (ΦΕΚ Α' 37). Εχει εκδοθεί το ΠΔ 356/1988 (ΦΕΚ Α' 159).
 Κείμενο Αρθρου
1. Η Γενική επιθεώρησις παντός πλοίου ως και η έκδοσις των οικείων πιστοποιητικών ασφαλείας επαναλαμβάνεται κατά τακτά χρονικά διαστήματα, οριζόμενα δι' εκάστην κατηγορίαν πλοίων δια Π. Διατάγματος. Ομοίως δια Π. Διατάγματος ορίζονται τα της εκδόσεως, ισχύος, περιεχομένου και παρατάσεως εις εξαιρετικάς περιπτώσεις των πιστοποιητικών ασφαλείας. Ειδικώτερον δια τα επιβατηγά πλοία το πιστοποιητικόν ασφαλείας χορηγείται μετά την αναγνώρισιν αυτών ως επιβατηγών.

2. Πλοία υπαγόμενα εις τας διατάξεις της εκάστοτε ισχυούσης Διεθνούς Συμβάσεως περί ασφαλείας της ανθρωπίνης ζωής εν θαλάσση, επιθεωρούνται κατά τας εν τη αυτή οριζομένας περιόδους. Μετά πάσαν επιθεώρησιν τούτων εκδίδονται τα οικεία πιστοποιητικά ασφαλείας.

"3. Αρμόδια για την έκδοση και παράταση των πιστοποιητικών που προβλέπονται απο το άρθρο αυτό είναι η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων με τα κεντρικά ή τα κατά τόπους όργανα της σύμφωνα με όσα ορίζονται με προεδρικό διάταγμα

Άρθρο 42  - Απαγόρευσις απόπλου
Κείμενο Αρθρου
1. Απαγορεύεται υπό της επιθεωρήσεως εμπορικών πλοίων, λιμενικής ή προξενικής αρχής ο απόπλου πλοίου:

α) εάν έληξεν η ισχύς πιστοποιητικού ασφαλείας ή της γραμμμής φορτώσως αυτού ή παρήλθεν άπρακτος χορηγηθείσα προθεσμία προς αποκατάστασιν ελλείψεων,

β) εάν εκ του ελέγχου διαπιστωθή έλλειψις όρων ασφαλείας του πλοίου ή των επιβαινόντων ή έλλειψις των κεκανονισμένων πιστοποιητικών ασφαλείας.

2. Δια Π. Διατάγματος εκδιδομένου υπό του Υπουργού μετά γνώμην του Συμβουλίου Εμπορικού Ναυτικού καθορίζονται τα της απαγορεύσεως του απόπλου εν περιπτώσει δυσμενών καιρικών συνθηκών

Τελειώνοντας έχω ένα κουίζ  ποια είναι η εταιρεία   AEGEAN SHIPPING CO-GREECE  ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top