Τρίτη 24 Μαΐου 2011

'Αντε να λύσουμε τον γρίφο

Αγαπητοί μου φίλοι  στην χθεσινή μου ανάρτηση σας είχα βάλει το εξής

Τελειώνοντας έχω ένα κουίζ  ποια είναι η εταιρεία   AEGEAN SHIPPING CO-GREECE  ?  και στο σαλόνι μου απάντησε ο φίλος μας ο FouZou



Το δε κουίζ συνεχίζεται


Παρατηρείστε την πιο κάτω εικόνα ( Την έβαλα σε εικόνα για να μην θεωρηθεί ότι το γράφω εγώ ) και είναι τα αποτελέσματα της αναζήτησης από το Equasis  ( μια  διεθνή βάση δεδομένων που καλύπτει το σύνολον του  παγκοσμίου στόλου και ΄παρέχει αμερόληπτη πληροφόρηση και διαφάνεια στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών και επομένως επιτρέπει σε όσους εμπλέκονται σε αυτές να είναι ενημερωμένοι σε ότι αφορά το κάθε πλοίο και χρηματοδοτείται από δημόσιο χρήμα  ) και η ερώτηση που θα πρέπει να σκεφθείτε είναι η εξής
Βέβαια το πιθανότερο είναι ότι όλα είναι νόμιμα αφού δεν γνωρίζουμε το ιδιοκτησιακό καθεστώς όμως επειδή έχω και εγώ την απορία Καταλαβαίνετε τίποτε  ποιός είναι ο διαχειριστής της εταιρείας και ποιός είναι ο εγγεγραμμένος ιδιοκτήτης ?


και σε μετάφραση του Google


ship manager = Διαχειριστής πλοίου
Και  εάν αναρωτιέστε εάν είναι το δικό μας πλοίο αυτό ο δικός μας ΠΡΩΤΕΑΣ  ο Πρωτέας της ΑΝΕΣ ?
Σας απαντώ Ναι το δικό μας είναι και για του λόγου το αληθές πατήστε εδώ και δείτε τα επι μέρους στοιχεία
Και κύριοι αν θέλετε να υποδείξετε ότι κάποιος κάνει παραπληροφόρηση τα παράπονα σας στο Equasis  εγώ απλά κάνω αναμεταβίβαση των παραπάνω και θα επανέλθω και με άλλες επισημάνσεις απο ΙΜΟ μεριά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top