Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Εσείς έχετε Facebook ?

Πολλοί φίλοι  συμμαθητές συνεργάτες μου κλπ με ρωτάνε αν έχω Facebook και όταν τους απαντώ  ΟΧΙ  με κοιτούν σαν να  τους  λέω ότι δεν έχω κανένα άλλο τρόπο να επικοινωνήσω μαζί τους   
Η επιλογή μου αυτή ήταν συνειδητή και βλέπω ότι μάλλον δικαιώθηκα με αφορμή ένα μήνυμα που μου έστειλε ένας φίλος μου με πηγή το : http://www.faceclub.gr/sport/politics/306----cia--facebook
Το άρθρο  όπως θα διαβάσετε επιβεβαιώνει  αυτό που υποψιαζόμασταν    πολλοί και αναφέρει τα εξής :


Facebook...άλλο ένα πείραμα της CIA
Το Facebook...δεν είναι τίποτε άλλο από ένα πείραμα της CIA και μάλιστα πείραμα το οποίο πήγε πολύ καλύτερα απ'ότι οι ίδιοι περίμεναν. Τα εύσημα, σύμφωνα με τον διευθυντή της CIA, ανήκουν στον Mark Zuckerberg, ο οποίος στην CIA είναι γνωστός με την κωδική ονομασία "The Overlord" (Ο Επικυρίαρχος).
Ο διευθυντής της CIA, αφού έδωσε συγχαρητήρια στον Mark Zuckerberg δήλωσε τα εξής στην συνεδρίαση του Κογκρέσου για τη συνέχιση της χρηματοδότησης του πειράματος:
"Μετά από χρόνια δημόσιας παρακολούθησης, μείναμε πραγματικά έκπληκτοι με το πόσο πολλοί άνθρωποι είναι πρόθυμοι να δημοσιεύσουν την διεύθυνσή τους, τις θρησκευτικές και πολιτικές τους πεποιθήσεις, αλφαβητική λίστα με όλους τους φίλους τους, προσωπικά e-mail, τηλέφωνα, εκατοντάδες φωτογραφίες του εαυτού τους, ακόμα και πληροφορίες για το τί ακριβώς κάνουν από λεπτό σε λεπτό. Πραγματικά είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα για τη CIA".
Επίσης υπογράμμισε πόσα λεφτά γλυτώνει η CIA από το Facebook. Δυστυχώς, όπως δήλωσε, άλλα προγράμματα όπως το Twitter δεν πηγαίνουν τόσο καλά: "400 δισ tweets και ούτε μια χρήσιμη πληροφορία..."
Εψαξα και βρήκα αυτό το το βίντεο στο οποίο μπορείτε να δείτε το οποίο και σας παραθέτω  λυπάμαι όμως γιατί είναι στα Αγγλικά
."
Επίσης ένας άλλος φίλος μου που έχει λογαριασμό στο Facebook έψαξε και μου βρήκε τι αναφέρει επί του θέματος το ίδιο το Facebook και το οποίο όλοι εσείς που έχετε λογαριασμό εκεί μπορείτε να το διαβάσετε στην εξής διεύθυνση
http://www.facebook.com/group.php?gid=29769091197

Ειλικρινά  Πόσοι από εσάς αναρωτηθήκατε τι είναι το Facebook  πριν δημιουργήσετε προφίλ σε αυτό;
Πόσοι από εσάς διαβάσατε τους όρους χρήσης Facebook όπου επίσης  ότι με την χρήση του Facebook  , συμφωνούμε τα προσωπικά μας δεδομένα να μεταφέρονται και να υποβάλλονται σε επεξεργασία στις Ηνωμένες Πολιτείες  κλπ
Τελειώνω αυτή την ανάρτηση με μια επισήμανση για όλους τους φίλους μου που έχουν λογαριασμό και  χρησιμοποιούν το Facebook
Φίλοι μου δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά από ότι ξέρω από μαρτυρίες φίλων  ήδη το Facebook έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες σας σε διαφημίσεις που ίσως φαίνονται στην αρχική σελίδα των φίλων σας. Είναι νόμιμο και αναφέρεται στα ψιλά γράμματα όταν φτιάχνουμε το λογαριασμό μας.
Μπορώ όμως να σας πώ πώς  μπορείτε να  το σταματήσετε, κάνοντας τα ακόλουθα:
Λογαριασμός -
Ρυθμίσεις λογαριασμού.
Μετά κάντε "κλικ" στο Διαφημίσεις Facebook,
επιλέξτε "κανείς" στο μενού και
κάντε αποθήκευση αλλαγών".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top