Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

ΓΙΑ ΤΟΝ tse ΚΑΙ arsene lupin

Αγαπητοί φίλοι ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μου λέτε αν και θα προτιμούσα να μου τα λέγατε και από αυτό εδώ το Ιστολόγιο.
Απαντώ στο κομμάτι που με αφορά και που λέει ότι θα μου κάνουν μηνύσεις
Δεν θα το ανέφερα καν γιατί δεν με αγγίζουν οι απειλές τους τις οποίες μου έστειλαν και εμένα αλλά επειδή το έκαναν από ότι βλέπω και προς τα έξω έχω να τους απαντήσω τα εξής :
1. Όταν ξεκίνησα αυτό το ιστολόγιο το έκανα έχοντας πλήρη συνείδηση των υποχρεώσεων μου και των δυνατοτήτων μου όσοι από εσάς με ξέρετε θα γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν πτοούμε από τίποτε και από κανένα πολύ δε περισσότερο από απειλές του τύπου μηνύσεις  ή ακόμα σοβαρότερες απειλές ( Η ενασχόληση μου με τα συνδικαλιστικά και πολιτικά δρώμενα με έχει δυναμώσει αρκετά ) 
2. Γνωρίζω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΣΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ μου παρέχει και πάντοτε λειτουργώ με ήθος και ύφος αντάξιο των αρχών μου και ποτέ έξω από τα πλαίσια του Νόμου και ποτέ δεν λέω κάτι που δεν είναι τεκμηριωμένο.
3. Αυτοί πρέπει να με φοβούνται και να αναρωτιένται τι θα ακολουθήσει - το ξαναλέω πολλοί θα χάσουνε τον ύπνο τους
4. Τούς ενοχλεί τό ότι τώρα πιά συντονισμένα όλοι μαζί αποφασίσαμε να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και δεν έχουν την δυνατότητα να μας ελέγξουν
5. Το παιδάκι που φαίνεται στην φωτογραφία δυστυχώς για αυτούς είναι της Μαρίας της Τσαβαρής η οποία κοπέλλα με σχόλιο της σε ανάρτηση μου επικροτεί και συμφωνεί οπότε κύριοι αποτύχατε.
Κύριοι , Σταματείστε να μας απειλείτε και  κρατήστε τις  απειλές σας για αυτούς που τους ανήκουν και μπορείτε να ελέγχετε
Και για να μην κουράζεστε μακρυά από εμένα γιατί άδικα ψάχνεστε δεν θα βρείτε τίποτε να μου προσάψετε ούτε σας φοβάμαι κάντε μηνύσεις και θα δούμε ποιός θα γελάσει τελευταίος .
Αποδείξεις ζητάει ο κόσμος και αφού εσείς δεν τις έχετε αρχίζετε τις απειλές σας .

τελειώνοντας ΤΣΕ αφού μου επιτρέπεις παραθέτω παρακάτω το σχόλιο σου το οποίο αξίζει μπράβο   και σίγουρα ποροβληματίζει

2 σχόλια:

  1. ΣΤΕΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΜΟ ΤΩΡΑ ΠΙΑ Η ΛΕΥΚΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΛΙΓΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ ΔΕΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΙ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΣΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΚΛΠ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΜΩΡΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΙΜΩΣΟΥΝ
    ΜΠΟΡΕΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΑΣ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΔΗΛΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.
    ΣΤΕΛΛΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ Ο ΚΟΥΒΑΣ ΤΟΥΣ
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΡΟΥΧΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΤΑΣΠΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΣΚΟΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. NAI AYTOI TA ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΗΝΥΣΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

back to top