Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ

Το όνομά μου είναι Liz και έχω ένα μυστικό . Διαβάζω την σελίδα σας σχεδόν κάθε μέρα, αλλά δεν το ξέρετε γιατί δεν αφήνω ποτέ κανένα σχόλιο.
Γνωρίζω την αξία ενός σχολίου και είμαι αρκετά καλή στο γράψιμο μερικές φορές μπαίνω στον πειρασμό να γράψω κάτι πιάνω το αρχίζω να γράφω  κάτι... και στη συνέχεια δεν κάνω καμία ς καταχώρηση.
Υπάρχουν πολλοί  αναγνώστες σαν εμένα το ξέρω φαίνεται ότι έχουμε τους ίδιους λόγους που δεν κάνουμε κανένα σχόλιο  .
Νομίζω ότι έχω εντοπίσει 10 λόγους για αυτό και σας τους παραθέτω
1.       Η ανάρτηση σας είναι τόσο πλήρης, που δεν  ξέρω τι άλλο να πω εκτός από καλή δουλειά. . Αισθάνομαι όμως χαζή να το πω και έτσι το προσπερνάω.
2.       Έμαθα  κάτι που δεν ήξερα, και πρέπει να σκεφτώ καλά  πριν κάνω κάποια ερώτηση κυρίως αν είμαι ο/η πρώτος/η που θα το κάνω δεν θέλω να φανώ ότι δεν ξέρω για αυτό το προσπερνάω και αυτό
3.       Είμαι ετοιμη/ος να κάνω ένα σχόλιο όμως βλέπω ότι όλοι είναι γνωστοί εδώ και έχουν κάποιο δέσιμο μεταξύ τους δεν θέλω να ξεχωρίζω ανάμεσα τους.
4.       Οι συμμετέχοντες έχουν επιχειρήματα και πιθανόν διαφωνούν με τις αναρτήσεις σας Εγώ δεν είμαι βέβαιος/α ότι έχω το θάρρος να έρθω σε αντιπαράθεση μπροστά σε κοινό  .
5.       Σπάνια απαντώ σε σχόλια. Επομένως, δεν έχει νόημα να το κάνω τώρα
6.       Τα περισσότερα  blog έχουν μεγάλη απήχηση  εγώ όμως δεν είμαι και πολύ του λόγου για να ανταπεξέλθω.
7.       Μου αρέσει πραγματικά το ιστολόγιο σας και οι απόψεις σας , αλλά είμαι πάρα πολύ κουρασμένος/η , απασχολημένη/ος, ή έχω άλλους λόγους που δεν μπορώ τώρα να κάνω σχόλιο θα το κάνω όμως κάποια άλλη φορά .
8.       Τις περισσότερες φορές τελειώνετε τις αναρτήσεις σας με το μεγαλειώδες ερώτημα « Εσείς τι πιστεύετε για το θέμα » Αυτό το ερώτημα είναι τόσο  μεγάλο και θέλει καλή ανάπτυξη και εγώ δεν έχω χρόνο να απαντήσω με ένα μικρό σχόλιο οπότε δεν απαντώ καθόλου.
9.       Μου βάζετε ένα εμπόδιο όταν με υποχρεώνετε να κάνω εγγραφή ( login) για να αφήσω σχόλιο -   Έχω ήδη πάρα πολλούς  κωδικούς πρόσβασης και δεν σας γνωρίζω αρκετά καλά για να προσθέσετε ακόμα ένα στη λίστα μου.
10.   Το περιεχόμενο των αναρτήσεων σας δεν είναι επίκαιρο και συναρπαστικό και δεν μπορώ να βρω  εκεί μέσα κάτι δικό σας  αφού την ίδια ανάρτηση την έχω ήδη διαβάσει σε άλλα 10  blogs. Εάν έκανα σχόλιο τότε θα έπρεπε να το αναφέρω  

Και ένα ακόμα : Η ανάρτηση σας είναι  αρνητική και κάθε αρνητικό εμένα με τρομάζει  γιατί φοβάμαι ότι μπορεί να είμαι και εγώ μέρος αυτού οπότε δεν κάνω σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top