Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Ανάμεσα στο να δηλώσουμε ενεργοί ή να μείνουμε αμέτοχοι

Επειδή διάβασα  κάτι που με αφορά προσωπικά  στο ιστολόγιο του  SYMIGREECE  οφείλω να  δώσω κάποιες απαντήσεις
Φυσικά και έχω να προτείνω λύσεις  . Επειδή όμως  έχω μάθει στην ζωή μου να λειτουργώ συλλογικά και επειδή οι λύσεις που σκέπτομαι   εκφράζουν την δική μου άποψη  θα ‘ήθελα να περιμένετε λίγες ημέρες  ακόμα γιατί σκέπτομαι να φτιάξω ένα ΔΙΚΟ ΜΑΣ φόρουμ που θα ήθελα να συμμετέχετε όλοι όσοι χρησιμοποιείτε  το ΙΝΤΕΡΝΕΤ  ώστε να αρχίσει ένας εποικοδομητικός διάλογος με προτάσεις  για θέματα προς συζήτηση και  λύση που εσείς όλοι θα προτείνετε .
Όμως εκείνο που θα πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε είναι ότι αυτή τη στιγμή είμαστε ανάμεσα στο ΗΤΑΝ και στο θα είναι
Πρέπει να αποφασίσουμε να  αποφασίσετε ανάμεσα στο τι   είχαμε, τι χάσαμε, τι θα μπορούσαμε να έχουμε τι μπορούμε να σώσουμε ποιες  είναι οι προτεραιότητες μας πως θα τις ιεραρχήσουμε   και τι θέλουμε . Ανάμεσα στο να ενδιαφερθούμε ή να αδιαφορήσουμε. Ανάμεσα στο να δηλώσουμε ενεργοί ή να μείνουμε αμέτοχοι και όπως είπε κάποιος από  εκείνο το ιστολόγιο ο ρόλος των ελεύθερων πολιτών τώρα αρχίζει.
Και απαντώντας σε σχόλια του  ότι φοβόμαστε να αναμετρηθούμε με τον νυν δήμαρχο έχω να του απαντήσω ότι καθαρή πολιτική πράξη είναι αυτή που επικρατεί τώρα γιατί έτσι φαίνεται η  «  γύμνια » του κ. Δημάρχου έτσι φανερώθηκε ποιοι ενδιαφέρονται για την Σύμη και δεν συμμετέχουν στα κοινά με σκοπό να  αποκομίσουν προσωπικά οφέλη  και ότι η αντιπολίτευση και ο έλεγχος που θα βρει μπροστά του θα είναι ανελέητος  έστω και αν χρειαστεί να πάρω   πάλι  εισαγγελικές εντολές για να μου χορηγεί στοιχεία  ( ναι μόνο έτσι χορηγεί στοιχεία ο κύριος Δήμαρχος και για του λόγου του αληθές  πατήστε εδώ  ) και επίσης θα πρέπει να λογοδοτήσουν αυτοί που έφεραν την Σύμη στην θέση που είναι τώρα και όχι κάποιοι που θα βρίσκονταν μπροστά στα πεπραγμένα της νυν Δημοτικής αρχής.Επίσης παρακαλώ τον  TSE να μου επιτρέψει να κάνω ανάρτηση εδώ κάποιο σχόλιο( το οποίο βρίσκω καταπληκτικό )που έκανε στις  20/10 στο ιστολόγιο SYMIGREECE  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top