Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Ας ιεραρχήσουμε τις προτεραιότητες μας


Ναι ας ιεραρχήσουμε τις προτεραιότητες μας και αυτή τη στιγμή πέρα από την ΑΝΕΣ τα εκλογικά νομίζω ότι πρέπει πρώτιστα να ασχοληθούμε με το θέμα του αποχετευτικού.
Εγώ ήδη έχω ξεκινήσει και δρομολογήσει σε ατομικό επίπεδο προς κάθε κατεύθυνση όλα εκείνα που χρειάζονται για να ευαισθητοποιηθούν οι καθόλα αρμόδιοι φορείς  για το σοβαρότατο αυτό θέμα γιατί όπως ανέφερα και στην ανάρτηση μου περί βιολογικών εγκ(λυμάτων ) ένα από τα δύο πράγματα που έχω μετανοιώσει στην ζωή μου είναι γιατί άφησα τόσο χρόνο να φύγει έτσι ( είχα ξεκινήσει αυτό πριν ακριβώς  3,5 χρόνια ).
Κάποια στιγμή θα σας παραθέσω  όλη την αλληλογραφία  και τις οποίες απαντήσεις  τις έπαιρνα μέσω Περιφέρειας  λόγω αρνήσεως των ενόχων να μου χορηγήσουν
Χωρίς να θέλω να δικαιολογηθώ  ο λόγος που δεν προχώρησαν ήταν γιατί ήμουνα μόνη μου και ότι έκανα κάνω θέλω να ξέρετε ότι γίνεται χωρίς κανένα ιδιοτελές κίνητρο  παρά μόνο  για το μέλλον της Σύμης της δική μας/δικής σας  ζωής των παιδιών σας και του περιβάλλοντος 
Η δική σας συμπαράσταση  είτε με τα σχόλια σας εδώ είτε με τα  ε-μαιλ σας  με κάνουν πιο δυνατή και υπόσχομαι να κάνω οτιδήποτε περνάει από το χέρι μου ακόμα και να αναμετρηθώ με οποιονδήποτε ώστε  να λυθεί επιτέλους  αυτό το μείζον θέμα  και να αποδοθούν ευθύνες σε όποιους και αν έχουν συμμετοχή σε αυτό το έγκλημα τόσο της υγείας μας όσο και του περιβάλλοντος στέλνοντας ένα μήνυμα σε κάποιους ότι δεν τους φοβάμαι
Παράλληλα  εσείς  γίνετε ενεργοί υποστηρικτές  Θα κυκλοφορήσει  κάποιο έγγραφο καταγγελίας  για υπογραφή από όλους εσάς - Συμμετέχετε σε αυτή την προσπάθεια
Γράψτε τα σχόλια σας  πες  για αυτό το θέμα  .
Θέλω να ευχαριστήσω τον κ.Παπαθεοδοσίου Κωνσταντίνο για την προβολή  του θέματος και την δημόσια υποστήριξη του μέσα από το ΣΤΑΡ ΡΑΔΙΟ   ( το οποίο σας παράθεσα πιό πάνω)
Υ.Γ  για τους δυο φίλους που με ρωτούν μέσω φόρμας επικοινωνίας  
1.       Μπορείς να το κάνεις αυτό που με ρωτάς αλλά περίμενε λίγες μέρες έχω κάνει κάτι περισσότερο.
2.       Δεν αναφέρω φίλε μου μόνο τα προβλήματα αλλά προσπαθώ και να επιφέρω λύσεις  πάντα
3.       Καλό είναι όποιος μου στέλνει κάτι σε μία φόρμα επικοινωνίας να μου βάζει το ε-μαιλ του ώστε να μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας μαζί του ή να μου στείλει ε-μαιλ  πατώντας τον ΛΕΥΚΟ  φάκελο στην Δεξιά πλευρά



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top