Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Ο και όχι Η ιδιώτης και το καταφύγιο Τουριστικών σκαφών και παρανομιών στο Πέδι

Με αφορμή την συνέντευξη του Δημάρχου σε μία άλλη ιστοσελίδα όπου λέει τα παραπάνω  θέλω να επισημάνω τα εξής
Άς απαντήσει πρώτα πόσο χρεωμένος είναι ο δήμος και πόσα χρωστάει της Μιχαλούς
Δεύτερον έτσι για να μαθαίνει τα της Ελληνικής  γλώσσας ιδιώτης από αρχαιοτάτων χρόνων  είναι αυτός  ο οποίος δεν συμμετέχει στα κοινά της πόλης, δεν παίρνει μέρος στις Συνελεύσεις ούτε αναλάμβανε αξιώματα όπως όφειλε κάθε Έλληνας πολίτης. Για τον Αρχαίο Έλληνα το να μην παρεβρεθείς ήταν οκνηρία. Πρώτα ήταν μελος του κοινωνικού συνόλου και μετά άτομο. Κύριο μέλημά του ήταν να ενδιαφέρεσαι για την κοινωνία. Μάλιστα όποιος δεν συμμετείχε του αφαιρούσαν τα πολιτικά δικαιώματα [κοινωνικός θάνατος δηλαδή],ακολουθούσε κατάσχεση της περιουσίας και τέλος εξορία ή θάνατος έτσι  και η λέξη "ιδιώτης" απέκτησε την έννοια του ηλιθίου [idiot], γιατί φανέρωνε απαξίωση και ανευθυνότητα με ρίζα την τεμπελιά για αυτόν  ,Άρα εγώ δεν μπορεί να  είμαι ιδιώτης γιατί    αν ήμουν όπως λέτε  δεν θα ήμουν η Πρώτη και μοναδική γυναίκα Πρόεδρος Ναυτεργατικού σωματείου από ιδρύσεως του Ελληνικού ναυτεργαττικού κινήματος από το 1913  , με  συμμετοχή σε οργανώσεις και  ενώσεις  στα Βαλκανια  η Ευρώπη . Τυχαίο δεν νομίζω άρα ο χαρακτηρισμός ιδιώτης μάλλον σε κάποιον άλλο θα ταίριαζε γάντι .

Την δε Σύμη δεν την επισκέπτομαι μία φορά  αλλά όποτε μου το επιτρέπουν οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις όμως οι περισσότεροι από εσας με γνωρίζετε όπως πολύ καλά γνωρίζετε ότι προσπαθώ για το καλό των κατοίκων της όποτε μου το ζητούν και ακόμα  έχω δύο σπίτια στην Σύμη όπου πληρώνω σαν καλός πολίτης όλες μου τις υποχρεώσεις προς εφορία δήμο κλπ.
Και δεν  νομίζω ότι η κατασκευή της μαρίνας σταμάτησε επειδή έκανα εγώ την καταγγελία Δεν έχω αυτή την δυνατότητα
Μήπως σταμάτησε εξ’αιτίας κάποιων παραλείψεων και μη τήρησης των νομίμων διαδικασιών επειδή ήταν ενάντια σε νόμους και προεδρικά διατάγματα
Άδεια δεν μπορούσαν να πάρουν γιατί η μαρίνα χτίζεται  ΣΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΟΙΚΙΣΜΟ και ισχύουν άλλες παράμετροι άρα η αρχαιολογία δεν μπορούσε να χορηγήσει άδεια
Την καταγγελία την έκανα πρώτα σαν Έλληνας πολίτης γιατι δεν υπάρχουν όπως μου είπε και ο δικηγόρος μου πολλοί παραδοσιακοί οικισμοί άρα δεν έχουμε την πολυτέλεια να τους καταστρέφουμε και θα πρέπει αν φυλάμε σαν κόρη οφθαλμού  και μετά σαν κάτοικος και μάλιστα έχοντας σπίτι μπροστά στο έκτρωμα του καταφυγίου τουριστικών σκαφών  (της μαρίνας σας όπως την αποκαλείται )
Σε φωτογραφίες μου σε προηγούμενη ανάρτηση επ’αυτού του θέματος εδώ φαίνεται ξεκάθαρα πόσα αρμονικά δένει η μαρίνα με το γνωστό παλιό Πέδι .
Πάρτε οποιονδήποτε τουριστικό οδηγό της Σύμης να δείτε πως χαρακτηρίζουν το Πέδι
Τώρα τι θα λένε πόσα σκάφη ήρθαν σήμερα πόσα σκουπίδια εναπόθεσαν πόση φασαρία προξένησαν και γιατί εμείς οι ανόητοι εξακολουθούμε να έχουμε τα σπίτια μας μπροστά στα κότερα τους και πως τα δικά μας παραδοσιακά σπίτια χαλάνε την εικόνα της μαρίνας και πρέπει να τα μαζεύουμε από εκεί   
 Εγώ πρέπει να σας καταγγέλω κ. Παπακαλοδούκα γιατί  ενώ ξέρατε ότι η συγκεκριμένη κατασκευή δεν είχε άδεια από την αρχαιολογία αφού δεν είχαν υποβληθεί μελέτες εσείς δεν κάνατε τίποτε για να το σταματήσετε και όχι εσείς να κατηγορείτε εμένα
Ακούστε Συμιακοί η αρχαιολογία μας κυνηγά γιατί βάψαμε το σπίτι μας έτσι η γιατί  χτίσαμε ένα τούβλο και αυτοί χτίζανε έκτροπα χωρίς άδεια με συνενόχους τον Δήμο που ήταν επιφορτισμένος να προστατεύει το περιβάλλον .
Πέστε μας κύριε Παπακαλοδούκα πως επιτρέψατε να γίνει αυτό το περιβαλλοντικό έγκλημα εις βάρος του Πέδι και μάλιστα χωρίς την συγκατάθεση των κατοίκων της
Αν έχετε παρουσιάστε τις υπογραφές μας ότι συμφωνούσαμε για την κατασκευή της την οποία κάνατε χωρίς να μας ρωτήσετε ως οφείλατε
Είναι αλήθεια ή ψέμματα ότι για να συλλέξω στοιχεία για τις παραλήψεις σας επειδή δεν μου τα χορηγήσατε κατέφυγα στον Εισαγγελέα
Προς στιγμή επειδή έχουμε επαναλαμβάνω ΕΧΟΥΜΕ και όχι έχω  καταφύγει στην δικαιοσύνη θα αναρτήσω μόνο το έγγραφο της αρχαιολογίας το οποίο η εν λόγω υπηρεσία μου χορήγησε κατόπιν αιτήσεως  και το οποίο έγγραφο σας εντέλλει να σταματήσει το έργο αμέσως επειδή δεν έχει άδεια της εν λόγω υπηρεσίας
Για γέλια δημόσιο έργο κατασκευαζόταν χωρίς άδεια της καθ’όλα αρμόδιας και κύριας υπηρεσίας  .
Φίλοι μου Πατήστε εδώ  να δείτε τα χάλια αυτών που έχουν το θράσος να κατηγορούν εμένα
‘Όμως κάνατε μεγάλο λαθος κ.Παπακαλοδούκα όταν μου χορηγήσατε τα έγγραφα δεν προσέξατε τι μου χορηγήσατε ή τι δεν μου χορηγήσετε περισσότερα στις αρμόδιες αρχές .
Και θα βγάλω και τις περιβαλλοντικές μελέτες και τις επιπτώσεις που επιφέρει η κατασκευή της όχι τώρα όμως αμέσως μετά τις νόμιμες νομικές ενέργειες   .
Πές τε μου ποιες είναι οι θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν έτσι για να ξέρουμε αναφέρατε τες  μία μία για να γελάσουμε
Και μιας και σήμερα αναφέρατε  στην τηλεοπτική σας συνένετυξη ότι η μαρίνα θα φιλοξενεί 100 -150 σκάφη με δυνατότητα επέκτασης 200 τότε λυπάμαι πάρα πολύ αλλά για άλλη μια φορά δεν ξέρετε τι γίνεται στην περιοχή σας γιατί η άδεια της συγκεκριμένης μαρίνας είναι για 40 σκάφη
Έχετε δεί πώς και που χτίζονται οι μαρίνες , ρίχτε μια ματιά στο   http://www.liveyachting.com/cesme-marina-attracts-international-brands  που έγραψε ο λευκος τίγρης στο σαλόνι μας  είναι  δίπλα μας στους γείτονες και όχι 2-3 μέτρα από τα σπίτια μας  .
Πόσα στοιχισε η μαρίνα αυτή πές τε στο κόσμο για να δεί που πήγαιναν τα λεφτά του Ελληνικού λαού και όχι μόνο των Συμιακών  
 Και τώρα είναι αλήθεια ότι πιέζατε αφόρητα μαζί με κάποιον άλλον υψηλά υπέρμαχο τάχα του περιβάλλοντος να συγκληθεί αρχαιολογικό συμβούλιο ώστε να πάρει τώρα ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ άδεια αφού είδατε ότι σασς πήραμε και εδώ χαμπάρι την οποία πήρε αλλά πιστέψτε με θα σας μείνει και αυτή στα χέρια  γιατί κάτι σας έχει διαφύγει
Το περιβάλλον που με τόσο ζήλο προσπαθέίτε να καταστρέψετε είτε με την μαρίνα είτε με τους δήθεν βιολογικούς σας βόθρους και η ποιότητα ζωής  των κατοίκων της Σύμης κ.Παπακαλοδούκα αξίζει πολύ περισσότερο από τα  20 – 30 κότερα που θέλετε εσείς να επιβάλλετε .
Να ξέρετε οτι παραδοσιακές αξίες πολιτισμός και περιβάλλον αν δεν τα διατηρήσεις εκδικούνται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top