Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

Αγαπητοί μου φίλοι η απουσία μου από τα δρώμενα της Σύμης και από το ιστολόγιο μου οφείλονταν στην μετάβαση  μου στο Εξωτερικό λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων μου .
Από σήμερα θα  με βρείτε πάλι εδώ μάχιμη με πολλά ενδιαφέροντα (έχουν μαζευτεί  πάρα πολλά και άκρως  αποκαλυπτικά ΚΑΙ δεν έχω εξαφανιστεί όπως πολλοί λέγουν )
Θα ξεκινήσω με ένα θέμα που ενδιαφέρει όλους εμάς σχετικά με την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία μας  
Επειδή πολλά λέγονται σχετικά με τις άγονες γραμμές και ακούγονται ονόματα διαφόρων πλοίων που τάχα έχουν ήδη ή θα δρομολογηθούν στην γραμμή που μας αφορά μπορώ να σας πω υπεύθυνα ότι μέχρι και σήμερα μέχρι την 1500 ώρα καμία εταιρεία και κανείς δεν έχει επιδείξει ενδιαφέρον για την ανάληψη της γραμμής αν και το αρμόδιο υπουργείο ανέβασε την επιδότηση από 32.000 Ευρώ σε 40.000
Ότι έχω νεώτερο θα σας το μεταφέρω καθώς και με κάποια στοιχεία που μαζεύω και αφορούν διάφορους και διάφορα ( και όχι μόνο για τον αντικαταστάτη του Ιεράπετρα γιατί ξέρετε πως μιλώ πάντα με στοιχεία και όχι με αέρα )
Επίσης  σας επισυνάπτω  και το Δελτίο τύπου που εξέδωσε η υφυπουργός  Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας  κ. Ελπίδα Τσουρή και που αφορά το παραπάνω θέμα προς αποκατάσταση  

Εγκεκριμένες πιστώσεις που αφορούν στην επιδότηση των άγονων γραμμών

Για την αποκατάσταση της αλήθειας και για να δοθεί ένα τέλος στη συστηματική παραπλανητική «ενημέρωση», την οποία επιχειρεί η αξιωματική αντιπολίτευση, μέσα από τη διασπορά ανακριβών ειδήσεων και στοιχείων, επισημαίνουμε τα εξής: 
Η ελληνική κυβέρνηση, σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη οικονομικά συγκυρία, όχι μόνο δεν έχει προβεί σε κανενός είδους περικοπή των πιστώσεων, για την επιδότηση των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας (άγονων γραμμών) αλλά, αντίθετα, αύξησε τα αντίστοιχα ποσά,  προκειμένου να καλυφθούν οι τρέχουσες ανάγκες.
 Η ενίσχυση του προϋπολογισμού των άγονων κατά 8 εκ€, με «απλή μεταφορά των χρημάτων που είχαν απομείνει από το περσινό έτος», την οποία επικαλέστηκε με ανακοίνωση του ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, είναι ανυπόστατη και στερείται παντελώς βάσης και λογικής.
 Το ΥΘΥΝΑΛ σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου α) να καλυφθούν οι ανεξόφλητες υποχρεώσεις του 2010, ύψους 28εκ€ , β) να καλυφθούν οι ανειλημμένες, λόγω των πολυτεών συμβάσεων, υποχρεώσεις του 2011 και γ) να προκηρυχθούν οι υπό εκκρεμότητα δρομολογιακές γραμμές  του δικτύου, προχώρησε σε αύξηση των εγκεκριμένων πιστώσεων για τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών από 92,8εκ€ σε 126εκ€.
 Ειδικά σε έναν χώρο, όπου τα επίχειρα της ανερμάτιστης πολιτικής της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας είναι γνωστά, θα περίμενε κανείς μεγαλύτερη υπευθυνότητα
ΥΘΥΝΑΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top