Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Αποχετευτικό συνέχεια

Αγαπητοί μου φίλοι
έλαβα με  e-mail το παρακάτω το οποίο μου ζητήθηκε να σας το αναρτήσω και το οποίο έχει αναρτηθεί και στο σαλόνι από εκείνον που μου το έστειλε
αρχίζει
Κύριε Δήμαρχε,κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι, καλό θα ήταν να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και σας παρακαλούμε να δώσετε μια λύση όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική,εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα.
Πάντα είχαμε πρόβλημα στο νησί με το αποχετευτικό.Την τωρινή του όμως μορφή και εξέλιξη τη δώσατε εσείς,με το πρόχειρο αποχετευτικό σύστημα που εφεύρατε. Τώρα τα περιθώρια στένεψαν
και οι πρόχειρες λύσεις λιγοστεύουν.
Δεν πρέπει λοιπόν να στρέφετε τον κόσμο τον έναν εναντίον του άλλου και να δημιουργείτε εμφύλιο πόλεμο,μεταξύ γιαλού-χωριού,για ένα θέμα που μόνον εσείς είστε υπαίτιοι.
Γιατί και οι κάτοικοι του Γιαλού ,που διαματύρονται (και πολύ καλά πράττουν,για να μην αρρωστήσουμε όλοι), έχουν δίκιο, αλλά και οι κάτοικοι του χωριού ,που νόμιζαν ότι τους εξασφαλίσατε λύση στο πρόβλημα τους,και οι οποίοι μάλιστα πλήρωσαν αρκετά για τη σύνδεση τους.
Ας αφήσουμε λοιπόν τους λαικισμούς κι ας προσέξουμε λίγο παραπάνω τη φύση, η οποία δεν συμμετέχει σε πολιτικά παιχνίδια.
Kαι εδώ μπαίνει το εξής ερώτημα  ''Μήπως είμαστε καλλίτερα πρίν ?
Μήπως αντί όλων αυτών έπρεπε να κάνουμε λίγο υπομονή και ενωμένοι να πιέσουμε το κράτος για λύση; "
Έστω και τώρα σας παρακαλούμε κάντε το καλύτερο δυνατόν.
Μη πέζετε με την υγεία μας και μην προκαλείτε άλλο αναταραχή μεταξύ των πολιτών.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
τελειώνει

Εγώ θα επανέλθω με δική μου ανάρτηση επί του ανωτέρω σχετικού


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top