Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

Ξένοι διαφημίζουν τις ομορφιές της χώρας μας μέσω Ιντερνέτ


Κάποιος φίλος μας ο κ.Jon Ryan  μου έστειλε το παρακάτω άρθρο της εφημερίδας “Καθημερινή” μέσω της οποίας μαθαίνουμε ( όχι εμείς γιατί όλοι μας το γνωρίζαμε αλλά δεν το γνώριζαν όλοι οι αναγνώστες της εφημερίδας ) ότι οι κ James Collins  και Neil Gosling  του SymiDream που ζουν στην Σύμη έχουν ξεκινήσει μια εκστρατεία διαφήμισης για την προσέλκυση τουριστών στην Σύμη ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο φωτογραφικός διαγωνισμός για την υποστήριξη της Ελλάδας που έχει ξεκινήσει ο κ. Jordan Blakesley και ο οποίος ζεί και αυτός μόνιμα στην Σύμη
 Εμείς ευχαριστούμε και τους 3 Άγγλους φίλους μας για την διαφήμιση που κάνουν τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Σύμη καθώς και τον κύριο Jon Ryan .
To άρθρο της Καθημερινής μπορείτε να το διαβάσετε 
είτε πατώντας εδώ οπότε πάτε κατευθείαν στην σελίδα της εφημερίδας 
είτε διαβάζοντας το παρακάτω
Έρωτας με την Ελλάδα.gr 
Ξένοι διαφημίζουν τις ομορφιές της χώρας μας μέσω Ιντερνέτ
Της Ιωάννας Φωτιάδη
Είναι ξένοι, ζουν μόνιμα στην Ελλάδα ή την επισκέπτονται τακτικά, έχουν γνώση και άποψη, κατασταλαγμένη εμπειρία και μέσω της ιντερνετικής οδού στέλνουν απανταχού μήνυμα: Ελάτε Ελλάδα.
«Στέφανε, είσαι ο καλύτερος διαφημιστής της Ελλάδας!» αναφώνησε ενθουσιωδώς μια Αμερικανίδα τουρίστρια στον Γερμανό Stefan Asbeck, που είχε αναλάβει εθελοντικά την ξενάγησή της. O 58χρονος που ζει και κινείται από το 2004 μεταξύ Νεάπολης Λακωνίας και Ελαφονήσου διατηρεί τον ιστότοπο www.vatika.de, ο οποίος απευθύνεται κυρίως στους αναρίθμητους λάτρεις της Πελοποννήσου εκ Γερμανίας. Στη σελίδα του γράφει για την ιστορία και τις ομορφιές του τόπου, τη συγκοινωνιακή σύνδεση και τα καταλύματα. Παράλληλα, έχει μόνιμα ανοικτή μια κάμερα με θέα τη θάλασσα και στο κάτω μέρος της οθόνης αναγράφει τη θερμοκρασία, «κάτι που κάνει πολλούς φίλους μου να ζηλεύουν» σχολιάζει ...ολίγον χαιρέκακα.
«Ενας από τους βασικούς μας στόχους είναι να ενθαρρύνουμε τον κόσμο να επισκεφθεί την Ελλάδα, και δη τη Σύμη» τονίζει στην «Κ» ο Βρετανός James Collins, που μαζί με τον φωτογράφο Neil Gosling έχουν δημιουργήσει από το 2005 το symidream.com. «Ανεβάζω οτιδήποτε παρουσιάζει το νησί μας με θετικό τρόπο» διευκρινίζει. Oι δύο Βρετανοί έφθασαν στο ακριτικό νησί το 2002 και «ρίζωσαν», «οι περισσότεροι θεωρούν τη Σύμη ησυχαστήριο, για εμάς είναι ο ιδανικός τόπος εργασίας ενός συγγραφέα και ενός φωτογράφου». Από την ιδιαίτερα δημοφιλή στήλη «Village View» προέκυψε το βιβλίο «Symi 85600» και από τις εκατοντάδες ερωτήσεις που δέχεται καθημερινά ο James για τη ζωή στη χειμερινή Σύμη γεννήθηκε το «Carry on up the Kali Strata». Η σελίδα είναι στα αγγλικά και δέχεται καθημερινά 900 -1.000 μοναδικές επισκέψεις. «Πολλοί επισκέπτες εκμυστηρεύονται πως έφθασαν εδώ χάρη στις διηγήσεις μου, ενώ άλλοι κρατούν ζωντανή τη Σύμη στη μνήμη τους μέχρι το επόμενο καλοκαίρι παρακολουθώντας το blog». Οι ίδιοι δεν μπορούν να προδιαγράψουν το μέλλον, αλλά δέκα χρόνια μετά την άφιξή τους δηλώνουν ότι ζουν (ακόμα) το δικό τους Symi Dream! Καθώς οι καιροί είναι χαλεποί, έτερος Βρετανός που ζει μόνιμα στη Σύμη, ο γραφίστας Jordan Blakesley ξεκίνησε εκστρατεία υποστήριξης της Ελλάδας μέσω ενός φωτογραφικού διαγωνισμού «Greece over the World». «Πρόκειται για φωτογραφίες από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, όπου στο κέντρο υπάρχει μια ελληνική σημαία» λέει στην «Κ» ο Βρετανός φωτογράφος. «Οι ενδιαφερόμενοι θα τις στέλνουν στο greeka.com έως τα τέλη Οκτώβρη».
Την ώρα που πολλοί Ελληνες ξενιτεύονται, η 24χρονη Σουηδέζα Johanna Korkkinen μετακόμισε τον Μάιο στην Αθήνα. «Είναι ο μεγάλος μου έρωτας, ήρθα στη χώρα σας πρώτη φορά πέντε χρόνων» λέει στην «Κ». «Ανοιξε» blog στα σουηδικά ήδη προτού προσγειωθεί στο Ελ. Βενιζέλος. «Οι συμπατριώτες μου ξέρουν λεπτομερώς για την κρίση και ακούν αρκετή προπαγάνδα από τα ΜΜΕ ώστε να μην έρθουν εδώ για διακοπές» επισημαίνει· «εγώ όμως τους γράφω για οτιδήποτε άλλο εκτός από την κρίση». Τι της αρέσει στην Αθήνα; «Εχετε δρόμους με πορτοκαλιές και λουλούδια στα παρτέρια, που δεν βλέπεις ποτέ στη Σουηδία, και οι Ελληνες είναι πάντα τόσο φιλικοί - παρά τα προβλήματα». Το uhannas.blogspot.gr διαβάζουν καθημερινά 50 - 90 Σουηδοί.
Ο 60χρονος Αμερικανός Matt Barrett έχοντας ζήσει μεγάλο μέρος της ζωής του στα ελληνικά νησιά, αλλά και στην Κυψέλη, «παρουσιάζει» και διαφημίζει την Ελλάδα μέσω του greecetravel.com, που διαβάζουν καθημερινά 15.000 χρήστες. «Τη δεκαετία του ’90, όταν ο κόσμος άρχιζε να πρωτοακούει για το Ιντερνετ, αποφάσισα να καταγράψω όσα αγαπώ στην Ελλάδα και να δώσω μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τους ταξιδιώτες». Πώς εκτιμά τη σημερινή κατάσταση; «Τα προβλήματα θα λυθούν και θα εμφανιστούν άλλα» απαντά, «έτσι είναι η ζωή». Επηρεάζει η κρίση τις επισκέψεις ξένων στην Ελλάδα ; «Φανταστείτε, μερικοί δεν το έχουν πάρει καν μυρωδιά, άλλοι το χρησιμοποιούν ως δικαιολογία για να μην έρθουν, αλλά υπάρχουν πολλοί που αγαπούν τόσο τη χώρα σας που ψηφίζουν σταθερά Ελλάδα, ανεξάρτητα από τα οικονομικά της», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top