Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Παρακαλώ σεβαστείτε το ιστολόγιο μου


Αγαπητοι μου φίλοι   δημιούργησα αυτό το blog από αληθινό ενδιαφέρον για την Σύμη, αφιερώνοντας μεγάλο μέρος από τον ΕΛΑΧΙΣΤΟ ελεύθερο χρόνο μου, χωρίς να αποβλέπω προφανώς σε κανένα κέρδος κάνοντας πάντα την κριτική μου με ενυπόγραφα κείμενα χωρίς προσωπικές επιθέσεις ώστε να μην χαθεί η ουσία .
Θεωρώ ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του με ελεύθερα άρθρα, κείμενα και σχόλια  εφόσον θέλει να συμβάλλει σ’ αυτή την προσπάθεια και εφόσον θεωρεί ότι τον αφορούν οι παραπάνω στοχεύσεις . Χωρίς δε καμμία αμφιβολια επιδίωξα μέσα από αυτό το blog να μου μεταφερετε  την " προσωπική σας πρόταση", την "διαφορετική" σας άποψη, την υγιή και άδολη σκέψη για ένα Δήμο που θα πρέπει να διοικείτε με διαφορετικό τρόπο!
Καί πάντα θα την δημοσιευα όσο σκληρή γλώσσα κι αν χρησιμοποιούσατε .
Όμως θέλω την υγιή πρόταση ... αυτήν  επιδιώκω ... και όχι κάποιοι κάνοντας κατάχρηση της φιλοξενίας τους στο ιστολόγιο μου  χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του και χρησιμοποιούν απαράδεκτα ανώνυμα υβριστικά σχόλια ,προσωπικές επιθέσεις και απαράδεκτες συμπεριφορές εκθέτοντας τοσο εμένα όσο και όλα αυτά για τα οποία παλεύω δηλ.τον πολιτικό πολιτισμό με σεβασμό στην ελευθερία του άλλου με το να γίνουμε ενεργοί πολίτες και κυρίως να μπορούμε να λέμε αυτό που πιστεύουμε χωρίς να φοβόμαστε , κυρίως όμως να μην κρυβόμαστε πίσω από την ανωνυμία
Για αυτο θα σας παρακαλέσω πάρα πολύ
  • ·         Να είστε Κόσμιοι και Πολιτισμένοι στα σχόλιά σας σύμφωνα και με το ύφος και το στυλ του blog
  • ·         Ένα όνομα   θα βοηθούσε πολύ στον διάλογο με αποτέλεσμα να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
 Επίσης αν εξακολουθείτε και επιμένετε να κρύβεστε πίσω από την ανωνυμία σας δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα ανώνυμο σχόλιο σας που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποια  σφάλματα
Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται και θα διαγράφονται γιατί δεν έχουν θέση στο δικό μου το blog είναι αυτά που θα περιέχουν υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια γιατί αυτά τα σχόλια επιεβαιώνουν την ρήση ότι
Είναι, πιο εύκολο να είσαι κακός με τους γύρω σου παρά καλός με τον εαυτό σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top