Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Συμβούλιο Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών

Συνεδριάζει ακόμα ώρα 2140 σήμερα 25/10/2012 το Συμβούλιο Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών  ενώ δημοσιεύματα στα παράπονα Ρόδου http://parapona-rodou.blogspot.com/2012/10/blog-post_3301.html αναφέρουν ότι υπάρχει διακοπή από 1ης Νοεμβρίου των δρομολογίων του πλοίου «Διαγόρας» στη γραμμή Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος (επιστροφή Ρόδος - Τήλος - Νίσυρος - Κως - Κάλυμνος - Αστυπάλαια - Πειραιάς) η συνεδρίαση ομως δεν έχει λήξει ακόμα
Θα σας κρατήσω ενήμερους είτε σήμερα είτε αύριο με τα  αποτελέσματα της Συνεδρίασης

Επίσης προς πληροφορία σας αίτημα αλλαγής δρομολόγησης του πλοίου ΠΡΩΤΕΑΣ έχει υποβάλλει στο συμβούλιο η ΑΝΕΣ  στην ενότητα  Γ΄ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ (01.11.12 – 31.10.13) με αριθμό θέματος 22  και όπως βλέπουμε η ΑΝΕΣ για την περίοδο 01/06/2013 - 30/09/2013 ζητεί την δρομολόγηση του ΠΡΩΤΕΑ στην γραμμή ΒΟΛΟΥ-ΣΚΙΑΘΟΥ-ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ-ΑΛΟΝΗΣΣΟΥ
και εγώ διερωτώμαι αυτήν την τουριστική περίοδο αιχμής η Σύμη δεν χρειάζεται να έχει το δικό της πλοίο ή έχει λυθεί το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού και με ενδιαφέρον θα περιμένουμε την απάντηση της ΑΝΕΣ


Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα του Συμβουλίου η ΑΝΕΣ  θα εκτελεί δρομολόγια μέχρι 31/05/2013 στις γραμμές ΡΟΔΟΥ - ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ - ΣΥΜΗΣ και ΡΟΔΟΥ-ΣΥΜΗΣ-ΡΟΔΟΥ  ενώ αναβλήθηκε η έγκριση για την δρομολόγηση του ΠΡΩΤΕΑΣ στην γραμμή του ΒΟΛΟΥ 

Για δε την δρομολόγηση του ΔΙΑΓΟΡΑ θα επανέλθω με νεώτερα 
Ωστόσο θα πρότεινα στην δημοτική μας αρχή να πιέσει ΑΜΕΣΑ τις αρχές με κινητοποιήσεις των κατοίκων ώστε να εξευρεθεί λύση στο θέμα των άγονων γραμμών μιας και η 1η Νοέμβρη είναι πλέον θέμα λίγων ημερών αλλά ΑΜΕΣΑ
Η δε απάντηση της Attica group σχετικά με την διακοπή του Διαγόρα έχει ως εξής 

Ακολουθεί αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση όπως αναφέρεται στο theseanation
Την διακοπή της δρομολόγησης του πλοίου "ΔΙΑΓΟΡΑΣ " από τις άγονες γραμμές Πειραιάς- Πάτμος- Λειψοί- Λέρος - Κάλυμνος-Κως - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Κώς - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος και επιστροφή από 01.11.2012 , ανακοίνωσε η Attica Group , μετά τα αποτελέσματα του μειοδοτικού διαγωνισμού του ΥΝΑ , σύμφωνα με τα οποία απορρίπτεται η συμμετοχή της εταιρείας. Η Attica Group με ανακοίνωση της εκφράζει τον προβληματισμό της παραθέτοντας τους λόγους αποκλεισμού της αλλά και τις απαντήσεις της .
'"Με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε τα αποτελέσματα του μειοδοτικού διαγωνισμού του ΥΝΑ για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διαρκείας μέχρι 31.10.2013 ( αρ. Πρωτ . 3327.1/56/12), σύμφωνα με τα οποία η Επιτροπή διεξαγωγής του διαγωνισμού απέρριψε τη συμμετοχή της εταιρείας μας , κατά τρόπο που θίγει την κοινή λογική και δημιουργεί ερωτηματικά για την άσκηση της Δημόσιας Διοίκησης στη Χώρα μας .
Ειδικότερα, η Επιτροπή σε μία πρωτοφανή προσπάθεια εξεύρεσης λόγων αποκλεισμού μας, και μη δυνάμενη να εντοπίσει πραγματικό λόγο για το σκοπό αυτό, «εφηύρε» καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους αποκλεισμού μας από το διαγωνισμό.
Δεδομένου λοιπόν, ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα το οποίο επιλέγει να αφήσει τα νησιά μας χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, γιατί δήθεν λείπει μία λέξη από μία πρόταση ή γιατί δεν έχει προσκομισθεί μια σφραγίδα που όχι μόνο δεν απαιτείται από την προκήρυξη αλλά έχει και δια νόμου καταργηθεί, η εταιρεία μας δεν έχει άλλη επιλογή παρά να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους νησιώτες μας ότι είναι υποχρεωμένη να σταματήσει τη δρομολόγηση του πλοίου της ΔΙΑΓΟΡΑΣ από τις γραμμές Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και επιστροφή από 01.11.2012.
Εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας για την εξέλιξη αυτή που δείχνει ότι δυστυχώς η πορεία της Χώρας μας προς την αποκατάσταση ενός ευνομούμενου και λειτουργικού Ευρωπαϊκού Κράτους είναι ακόμα μακρά
ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
1) Στην από 18-01-2012 επιβεβαίωση εγγραφής P&I, δεν αναγράφεται ρητά η συμμόρφωση με τις διατάξεις του εδαφίου ιστ του προοιμίου της προκήρυξης (ΠΔ 06/12, ΦΕΚ 07Α/20-01-12), όπως προβλέπεται στην παρ. 3β του Παραρτήματος Ι της προκήρυξης και δεν προκύπτει παρεχόμενη κάλυψη για αστική ευθύνη του πλοιοκτήτη, από απαιτήσεις που έχουν αιτία την απώλεια ζωής ή σωματική βλάβη των μελών του πληρώματος που έλαβε χώρα πάνω σε πλοίο (αρ. 3 παρ. 2 εδάφιο ε ν.2932/2001)
2) Στην υπ' αριθμ. 2850540939 εγγυητική επιστολή συμμετοχής Τράπεζας Πειραιώς, αναγράφεται η δρομολογιακή γραμμή, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η φράση «και επιστροφή», όπως προβλέπεται στην παρ. 6 β) του Παρατήματος Ι της προκήρυξης, σε συνδυασμό με το υπόδειγμα Α του Παραρτήματος ΙΙΙ αυτής. 3) Δεν έχει προσκομιστεί ΦΕΚ ανακοίνωσης τελευταίου Δ.Σ. (επικυρωμένο), όπως προβλέπεται στο Παράρτημα ΙΙ της προκήρυξης. 4) Έχει προσκομιστεί ελλιπές ακριβές φωτοτυπικό αντίγραφο του βιβλίου μετόχων καθότι δεν συμπεριλαμβάνεται η σελίδα με την πράξη θεώρησης από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
2. Δεν θεωρούμε ότι είναι άξιο σχολιασμού. 3. Η εταιρεία μας υπέβαλλε Ανακοίνωση της αρμόδιας Περιφέρειας για την καταχώρηση στο ΜΑΕ των νέων στοιχείων που αφορούν το νέο Δ.Σ. της εταιρείας, καθώς κατά το χρόνο προετοιμασίας του φακέλου το σχετικό ΦΕΚ δεν είχε ακόμα εκδοθεί. Την ίδια πρακτική έχουμε ακολουθήσει και στο παρελθόν χωρίς ουδέποτε να έχει υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα. 4. Το φωτοτυπικό αντίγραφο του βιβλίου μετόχων που προσκόμισε η εταιρεία μας είναι καθόλα πλήρες, καθώς πουθενά στην προκήρυξη δεν αναφέρεται ότι πρέπει να περιλαμβάνεται σελίδα με την πράξη θεώρησης από την αρμόδια Δ.Ο.Υ".
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
1. Το πιστοποιητικό P&I Club που προσκόμισε η εταιρεία μας είναι απολύτως σύμφωνο με την ισχύουσα νομοθεσία και την πάγια πρακτική έκδοσης των διεθνών αυτών πιστοποιητικών. Το ίδιο ακριβώς έγγραφο είχαμε άλλωστε καταθέσει και στους προηγούμενους διαγωνισμούς χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Πηγή: theseanation



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

back to top